torsdag 18. november 2010

ADVENTS-TRE....

Ny vri i år. Den gamle velbrukte adventskalenderen skal henges opp (etter anmodning fra Silje),
men skal ikke brukes. Jeg har laget en ny, som jeg synes er feminin og søt, til en koselig pike.
Jeg malte noen greiner med gullmaling, og brydde meg ikke om at ei på jobben utbrøt: At du gidder!! Men jeg gadd! Synes tilogmed det var koselig (O:

Små ting ble kjøpt og pakket inn i rosa, rødt og hvitt silkepapir. Ville ikke kjøpe bare *rot og ubrukelig tøys*, så det ble litt godis og mest skolesaker i pakkene. Hadde ikke annet enn rødt ullgarn å henge pakkene i, men med silkepapirblomster pyntet med en knapp i midten, synes både jeg og min nydelige pike at det ble en fin kalender (O:

Dette er alt jeg orker i dag. Ligger som slakt om dagen. Uten stemme omtrent, og med kropp som en olding. Heller slækk, men ved godt mot...



3 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring..
kalender er kjempefin!

Silje sa...

Kjempefin den adventskalenderen! Veldig kreativ og unik. :) Liker den! Koselig å lage litt pynt ut av kalenderen. :D

<3 <3 <3

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ååååå, så fin den var også! Heldige hun som får den! Synes det var veldig pent pakket inn, og er enig i at det ikke bare skal være tull og tøys i kalenderen - da kan det like godt være noen godteriting. Vi gjør det sånn til barnebarna at besteforeldrene lager istand noen gaver, foreldrene noen. Jeg var hos Silje og jentene i går, og hadde med med 12 pakker (de åpner annenvher dag), og da blir det jo litt lettere for foreldrene!

Har julekalender til Egil i år (som han ikke vet om, he, he!), og der er det litt av hvert, slikt som miniflasker med no'sterkt i, eggelikørkuler, nugattkuler, verktøy, marsipan og brente mandler!

Klem :-)