torsdag 20. januar 2011

Dancing queen's.. (O:



Husets 11 åring danset House i kveld på et dansestudio her i byen, og liker det kjempegodt.
En video viser uinnvidde hva dansen går ut på. Hun danser og Hip Hop. Skal finne en video senere.. Vi har storkost oss i kveld, for dansing er noe vi to liker (O:



Jeg har danset Zumba igjen, og det er bare moro. Legger ved en video for å vise noen moves. Det er mange forskjellige dansestiler og mange trinn. Men moro, og mange kalorier forbrennes. Men det viktigste er at det er moro, og dette anbefales på det varmeste. Alle får til zumba!!
Jeg er altså ikke med på videoen (O: (O:Tro det eller ei....(O:

2 kommentarer:

Hage foto og natur sa...

Jeg vil gjerne danse Zumba!
Minner meg litt om måten vi danset på i min ungdom.
Gjennom dansen får vi tre ting på en gang: fin mosjon , ha det gøy og en sterk kropp.
Ha en fin helg!
klem fra Jorunn

Turid sa...

Å dette ser så gøy ut! Herlig!
Ikke fritt for at det rykker i dansefoten:)
Sånn trim er gøy!!!

Skuller gjerne vært med på Inger Lises 70-talls show. Sikkert kjempegøy!!!

Ha en super duper helg!
Klem fra meg;)