søndag 6. februar 2011

Nydelig tur søndag...

Det ble en knallfin skitur til Løvlia i februar-sol i dag.

Pølser stekt på bål og kakao, med krem tilogmed, smakte nydelig ute i skogen.

En god latter forlenger livet, sies det. Et par ord om anorakken min: Den fikk jeg i 1974 da jeg skulle på skoletur. Jeg er stolt av klenodiet mitt (O: Og elglua mi, ja den skaper kontakt (O:

Jintutten. Jeg er kjempestolt av de fine ongan mine (O: Her er to av de nydelige pikene mine. Sammen er vi DYNAMITT.





3 kommentarer:

Turid sa...

Ser ut som en deilig tur!
Ja det er godt å komme seg ut litt. Vi har også vært ute på en liten tur, men uten mat denne gangen;)

Husker jeg også hadde rød Fjellanorakk på -70 tallet:)

Ha en fin uke!

Klem fra Turid

Hage foto og natur sa...

Så koselig!
Fantastisk at du har fjellanorakk fra -74.
Jeg husker jeg fikk en turkis fra Blystad eller var det.
Ha en fin ny uke!:):):)
klem

Silje sa...

takk for en fiiiiin tur, selv om jeg fortsatt har vondt :P