søndag 28. august 2011

Antagelig som å banne i kirken.....

 Hva er det med folk???? Dette er altså ikke levende barn, men såkalte reborn-dukker...

 Jeg har ei mening om disse dukkene..
Sikkert en hobby som gleder mange, men...

 Det virker litt sært og  som en smule bisarr hobby....


Spesielt med tanke på TV-programmet i dag : My Fake Baby) Britisk dokumentar. Vi møter Kvinner Som Bruker tusenvis av kroner på naturtro babydukker. Dukkene er kjent Som «reborns» (gjenfødte), og Noen av DEM Har bankende hjerter, André har bitte små blodårer og til og med melkeflekker. Dukkene blir elsket som virkelige babyer, de blir tatt med på trilleturer, kost med og blir til og med skiftet bleier på. «Adoptivmødrene» varierer fra kvinner med voksne barn, bestemødre som bor langt unna barnebarna og kvinner som er for sent ute til å få sine egne.


Slik går nu dagan.....

4 kommentarer:

Turid sa...

Virkelig naturtro dukker! Men enig med deg, hvor i all verden skal dette ende... Det er jo bare en "ting";) Bittelittegaranne sykt spør du meg:)))

Ønsker deg en fin søndag!
Mine foreldre kommer på middag nå;)

Anonym sa...

Oi, høres jo heeeelt crazy ut!!! hjelp!!

/kaja

Bente sa...

Jeg er enig med deg! Jeg så programmet,og synes det grenset til sykt med disse "dukkemødrene"..
Takke meg til ekte unger..eller hunder for den slags skyld.
;-) ha fin søndag!

Anonym sa...

La dukker være dukker og ikke naturtro etterligninger av små barn. Creepy;)
Måtte bare være med å banne litt i kirken....