mandag 26. september 2011

Følg drømmene dine....

 Mannen min har hatt en drøm i flere år om å bestige Uhuru Peak, som er Afrikas høyeste punkt. I år sa jeg til at han at skulle han gjøre alvor av den store drømmen, måtte han gjøre det nå. Tida flyr og alle blir vi eldre, og ingen vet hva dagen i morgen bringer. Han svingte seg rundt. Sparte penger, kjøpte og lånte nødvendig utstyr.  Han dro på tirsdag i forrige uke, og har hver dag oppdatert meg  om hvordan det går. Det eneste jeg tenkte på som kunne stoppe han, var høydesyke. Men i dag kom meldingen jeg har ventet på: *Jeg klarte det!!!!* Jeg ble glad og stolt, og unner han nå tre-fire dagers safari...Gå for drømmen din! I dag!!!



Liten gutt og morfar, ser kanskje på bilder fra Kilimanjaro???

4 kommentarer:

Anne sa...

Han klarte det !!! Så flott !
Gratulerer!
Det er så viktig å sette drømmene sine ut i livet..
Flott av deg og sende mannen avgårde på eventyret.
Kanskje bærer du også på en drøm ?
Gled deg til han kommer tilbake og du kan virkelig være stolt av din kjære.
Gode klemmer fra Anne

Hage foto og natur sa...

Dette står det respekt av!
Jeg er full av beundring!
Etter å ha sett C. Skog og venner på samme tur; har han fått oppleve en natur noen av oss bare kan drømme om.
Bra jobbet!
klem fra Jorunn

Silje sa...

stolt av pappa'n min! kjempebra jobba!!! :) vi gleder oss til å høre om turen og se bilder. tenker det er en god følelse å ha klart det! :)

Anonym sa...

Kjempestolt av ham og kjempeimponert...
Og ja, følg drømmen mens du kan, ingen vet hva morgendagen bringer og man må gripe dagen..

Gleder megt il å høre hvordan han har hatt det når han kommer hjem, og å se alle bilder :o))

/kaja & co