søndag 11. desember 2011

Fri fra juleforberedelser…

Gemalen og jeg bestemte oss for en kosedag med barna, i akebakken
på lørdag formiddag.
Det ble *Sukkkkesss*

IMG_4210-3

Det gikk så det suste nedover jordet.
Vi hadde det kjempeartig! (O:

IMG_4233-1

Med disse akemattene fikk vi virkelig farten på oss. Mr Fryktløs *vant* over oss, fordi han kom først og
ikke minst lengst.. Det ble mye latter og kos i dag, da vi var helt på *jordet* for å ake (O:
Og i pausen ble det medbrakt niste og varm kakao..

IMG_4246-3 kopi

Da vi kom hjem, pyntet vi på trappa vår. Og med snø, ser det riktig så
julete ut…(O: Velkommen til oss!

7 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Så ut som en perfekt dag i akebakken for store og små.

Takk for dine alltid fine ord inne hos meg:)

Når det gjelder steika til besta.Har hun den i ovnen på 100 grader fra kvelden til neste dag,en time før hun tar den ut øker hun til 120 grader.

Nyt ny uke:)

Klem Linda:)

Anonym sa...

Koselig!
Isak og jeg var å akte før helgen, han er ivrig på at vi skal ake sammen, og han eier heller ikke frykt for fart og spenning..
I helgen har han gått på ski for første gang.. mer mer mer... han storkoste seg :)
Dessverre ingen bilder da Erik ikke hadde med kamera og jeg ikke var der :/

Anonym sa...

Hei!
For en kos dag!
Du er så flink til å fotografere!
Jeg har tittet på de andre fine innleggene dine også!
klem
fra Jorunn

Linda sa...

Dette høres veldig kjekt ut!
Det minner meg om aktiviteter vi gjorde med våre to gutter da vi var små :-))
Ha en fin kveld!
Klem fra Linda

Turid sa...

Ser ut som dere hadde en gøy dag i akebakken;)

Veldig koselig med julepyntet inngangsparti!

Ha en fortsatt fin dag!
Klem;)

Bente sa...

Så flotte bilder fra en nydelig dag! Aking er kjempeartig,synd at mange voksne glemmer det.
Fortsett å kose deg i snøen!
Klem fra sør :-)

Linda sa...

Hei igjen! :-)
Ja, mannen og jeg driver kantinen på Grieg akademiet i Bergen.
Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Linda