mandag 2. april 2012

For 32 år siden….

kreerte min eldste sønn denne nydelige kyllingen i barnehagen.
Da var han ikke blitt 3 år engang, og jeg ser for meg hvor seriøst de små fingrene hans jobbet.
Påske red
Hver påske kommer denne herligheten fram, sammen med pynt de andre barna har
laget.  Det er noe helt spesielt med denne kyllingen. den har vært med hele tida (O:
Da gutten vår ble eldre, viste han sine spesielle kunstneriske evner..
IMG_5846  redigert
Som denne blyanttegningen f.eks.
IMG_5851 redigert
Denne fantastisk blyanttegningen fikk jeg i gave for mange år siden.
Denne tegningen har så mange detaljer, som det er umulig å se, selv etter å ha
sett på bilder i timesvis.
IMG_5860 redigert
Vår vakre cavalier *Otto*, ble foreviget av eldstesønnens blyant.
IMG_5863 redigert
En skoleoppgave på videregående.
*Tegn støvelen din*
IMG_5864 redigert
Han er en dyktig maler også…
IMG_5865  redigert
Malt på stoff i 3d.
Dette er jeg veldig glad i.
I huset vårt henger det enda flere av hans kunstverk.
Er så stolt av denne herremannen som startet sin karriere veldig tidlig.
Kyllingen er noe av det første……
GOD PÅSKE TIL ALLE.

9 kommentarer:

EllenSand sa...

WOW så flink han er! Den støvletten var jo bare så fin! For et talent!
Ang. kjøkkenhylla som du kommenterte i bloggen min. Den har jeg laget helt selv. Er rimelig stolt av den.
Ellen :)

A wondering star sa...

Jeg er så imponert!
Kan ikke se meg mett på blyant tegningen du har fått i gave!
God Påske!

Turid sa...

Wow! For et talent, og tydeligvis så startet det tidlig:)
Kjempeflotte bilder!

Ønsker deg og dine er riktig god påske!
Klem fra Turid:)

Anonym sa...

Flinke broren min :) jeg har jo en stor flott tegning her også, som jeg skal få hengt opp snart :) silje

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Atter en gang takk for dine gode ord inne hos meg:)Blir like glad hver gang:)

Wow!!Sier bare jeg så flink han er....Gøy at du har spart på den første kunsten hans.

Ja han kan du virkelig være stolt av,en riktig kunstner han sønnen din:)

Nyt påsken med dine_:)

Klem Linda:)

Anne sa...

Så utrolig flott Mai Liss..
for en kunstner!
Her var det virkelig mye lekkert..og hans første kreasjon gikk rett til hjertet på meg!
Takk igjen skjønne deg for gode ord.
Ønsker deg en fin helg med påske i hjertet og solskinn i sinn.
Påskeklem Anne

Turid sa...

Tusen takk for din varme kommentar! Gjett om jeg skal overbringe hilsen til mine foreldre! Da blir de nok glad!

Alt bra så langt med datteren og barnet;)

Ønsker deg en flott kveld. Vi skal på byn og høre på gammelpop;)

Klem fra Turid;)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Tusen takk for fine ord fra deg i dag.Du er alltid så generøs med kommentarene dine:)

Ønsker deg og dine en flott uke!!Og ikke lenge til helg igjen,det går så fort.

Har begynt på helge vasken her i dag,men har ikke kommet så langt.Ei lita jente som ikke syns det er gøy når mamma vasker.....:)

Klem Linda:)

Anne sa...

Bare innom en tur for å ønske skjønne deg en fin torsdag og en flott helg.
Fridag på meg i dag hvor jeg skulle gjøre 1000 ting ..
ja,ja..ikke alltid det blir som man har tenkt da..
men viktig å kose seg litt.
Ha det godt og god klem fra meg