onsdag 12. november 2008

Gullkorn.....

Colin øver på å gå uten bleie, og bekrefter for meg mens han tisser i doen : *Jeg er grei, som tisser i doen din!*

Kaja, Silje og jeg snakker om bryllup og hva som er viktig på en slik dag. Rebekka følger selvsagt også med, og mens det er et lite opphold i skravlinga, utbryter hun: *Det er bare sko, smykker og utseende som tross alt teller!*

Jeg ser at jeg må fylle frostvæske på bilen...Rebekka er passe våken og sier:*Jeg vil også ha frost-veske!*

Colin ligger i senga og vrir hodet fra side til side. Hva er det du holder på med?, spør jeg han. *Jeg vekker hodet mitt!*, svarer Colin...

Herman 4 år, kommer inn på avd en morningen, stram i ansiktet. *Oj*, sier jeg til han, *det ser ut på ansiktet ditt som du er veldig sint i dag. Er du det*? *Neida*, svarer han, *jeg ser bare litt sur ut*!

Colin sitter ved frokostbordet i dag tidlig. Han har alltid mye å fortelle. *Vi skal krille i barnhagen dag*..Javel! *Hva skal dere grille da?* *Vi skal krille pølser!* Så kommer han i skade for å rape, og bekrefter: *Oj, jeg raka, jeg mormor!*

Disse orda, disse orda (O:

Ei mening har de alle...(O:

1 kommentar:

Hage foto og natur sa...

Hei!
Så koselig!
Colin følger tydeligvis med hva som blir planlagt i barnehagen- tenk at han forteller om Krillingen de skal ha.
***
Sko og Smykker er som Rebekka sier meget viktig for en Brud;)
***
GOD HELG:D)
klem fra Jorunn