lørdag 22. november 2008

I grillhuset hos kollega, Kari...

.. .ble alle vi på jobben invitert fredag. Det ble en munter og koselig kveld, hvor vi fikk til allsang,
spiste medbrakt grillmat, (jeg lagde grillspyd til Inessa, Reidun og meg), og nøt vin og øl..
(Alle på jobben lurer alltid på hvor jeg gjør av alle matbildene mine(O: Jeg tar nemlig alltid bilder av maten jeg/vi skal spise (O: En slags fetisj?? Inte vet jag..Jeg legger de i bloggen da, men den ser jo aldri de! (O: )

Vinglassene i grillhuset var charmerende, synes jeg. Litt vel store, men det var jo bare å helle lite oppi. (O:


Første gangen jeg ikke har pyntet meg for å gå på besøk en fredagskveld. Det føltes litt rart å iføre seg fleecejakke og jeans, men pga bållukt, sa Kari at ingen skulle pynte seg i glitter og stas (O: Vi hadde uansett en varm og trivelig kveld. Jentene i Smeden er gode på å lage trivsel rundt seg. (O:



Ingen kommentarer: