tirsdag 24. februar 2009

Far Vel mor....

Jeg tror det var solskinn den dagen mor kom til denne jord. Akkurat som i dag, da vi tok farvel med henne.

Takk kjære mamma

for tiden som gikk,

takk for de dager

vi sammen fikk.

Takk for de minner

du gav her på jord,

takk for din kjærlighet

uendelig stor.

En trist dag, men som ble fin på sitt vis. Veldig mange var med oss og tok avskjed med mor. I krematoriet var mange blomster, kranser og oppsatser fra fjern og nær. Mor hadde mange som var veldig glad i henne. Hun var et varmt og fint menneske! Far Vel, mor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var en fin dag å minne bestemor på. Det ble sagt mange fine ord som beskrev henne godt.

Det som rører meg dypest var når presten fortalte om hennes glede ved å se ting vokse, grønnsaker og blomster. Mitt eldste minne fra jeg var liten var nettopp alle sukkerertene i hekkene nedenfor huset som hun stelte med og som vi satt og knasket på titt og ofte. Herlig! :o)

Bestemor, slik en bestemor skal være. Jeg savner henne masse, men vet vi sees igjen.

Kaja

Hage foto og natur sa...

Kjære MaiLiss,
Det ble en fin og verdig dag til minne om vår Mor.
Jeg er så takknemlig til alle som var med for å ta farvel.
Nå har hun fått møte sin Sønn, vår bror igjen.
Jeg sitter med Fred og Takknemmelighet over alt vi fikk oppleve sammen.
klem fra Jorunn