søndag 8. februar 2009

Morsdag...

Svigers inviterte oss alle på pinnekjøtt pluss pluss i dag. Det var veldig koselig. Et muntert selskap med deres tre barn med familier (O:

Rebekka, min lille engel, stod tidlig opp i dag og bakte muffins til meg. Hun fikk litt assistanse fra Johnny, men det var hennes ide (O: (O: Tusen takk, jenta mi...Du er best...!!!

Da jeg åpnet avisen i går, hadde Silje-mor husket morsdagen på sin spesielle måte..Det var så koselig.. Tusen takk, ungene mine..Dere er de beste ungene i verden...


En nydelig orkide fikk jeg også...Tusen takk....Jeg er kjempeheldig som har dere (O:


Tusen takk, Rebekka, for kjempeflott nøkkelring. Jeg har hengt den på kameravesken min..

Ser av resultatet at du har jobbet lenge med denne. Du er ivrig med alt, du (O:

1 kommentar:

Hage foto og natur sa...

Flott innlegg!
Det ble en lang dag for deg, med reise og hyggelige opplevelser.
GOD NATT:o)