onsdag 5. august 2009

Allsang på Grensen..

..med Katrine Moholt og Tommy Steine på Fredriksten festning i Halden..
*Sitter her på berget og ser utover havet, en solskinnsdag i ferien min. I sommer skal vi synge, stå på vannski og bade, ja, denne ferien tror jeg blir fin*....

Kaptein Sabeltann, Silje og hennes kollega og venninne, Beate, rigget seg til i køen for å få fin plass der inne. Silje fylte 25 år denne dagen. Beate hadde med ballonger med Siljes navn, som vi blåste opp og pyntet med. Jeg kjøpte is og vi sang bursdagssangen, med applaus til Silje fra mange som stod rundt oss. Kontaktskapende (O:

For livets glade jenter, går solen aldri ned.Min gode venninne Kari og jeg stilte opp på allsangen. Jeg har alltid trodd og tenkt at allsang er ultraharry, og for særinger, men det er helt feil. Allsang er bare moro og skaper glede og fest. Etter allsang på Klekken, ble jeg bitt av basillen tror jeg. Synes det er kjempemoro, og refrengene sitter jo i hodet av en eller annen grunn.(O:

Etter å ha vært på Grensen, reiste vi til Fredrikstad og overnattet på Radisson. Dagen etter skulle vi på Harrytur over grensa for å handle kjøtt og vin (O: Vi hadde en veldig fin tur, med mye god mat, alvor og skjemt, og så mye som vi sang. Tralalaallalaalalalalala Allsang og turer er sosialt og KOSELIG (O: (Ikke spesielt stilig med *bar mage* men det vare bare på bildet at det ble slik. Stryk det som ikke passer!)

Beate og Silje. Flotte jenter og gode venninner. Venner er en gave en gir seg selv!!!
*Vi er dine venner i verden som bare vil deg vel, derfor vil vi gratulere og ønske deg lykke og hell*




Ingen kommentarer: