torsdag 16. desember 2010

NISSEFEST I BARNEHAGEN

Min kollega og meg. Vi er klare for nissefest. Nisselua har jeg lånt av Silje, og den er bare helt kanon. Jeg var både høy i hatten og høy på pæra!!! På en gang (O:

Vår leder (O: Blid og trivelig nissemor (O:


Og så kom nissen. Ca 50 barn storkoste seg da han kom. Det var noen som lo. Noen så forskrekket ut. Noen så spente ut, og noen satt med stoooore øyne og bare tittet. Og nissefar hadde med godteposer til alle (O: En ordentlig fest, med grøt, saft og nisse.

2 kommentarer:

Silje sa...

orntli nissefest!
ja kul nisselue! dne gjorde suksess i bhg min også. :) både barn og foreldre var fascinerte ;)

Hage foto og natur sa...

Hei!
De er den fineste nissekone jeg har sett!!!! Artig nisselue (langlue).
Tenker det var små barn som koste seg over å se dere pyntet i julekostymer.
klem fra Jorunn