onsdag 1. oktober 2008

Litt blyg?!




Denne gutten er mitt første og hittil eneste barnebarn. Han er en hyppig og veldig koselig gjest. Han har sine egne begrep og ord på saker og ting. Han vil til *mormorhuset*. Han vil kjøre *mormorbilen* Gullgutten har tilegnet seg et godt språk, og det er enkelt, og veldig koselig å føre samtaler med ham.

Jeg er så heldig som får se denne lille gledessprederen nesten hver dag. Han lærer meg mye ved å være seg. Han viser meg de små viktige ting i livet. Søledammer, en edderkopp på trappa, ei flue i vinduet, månen på himmelen, ei skjære som sitter på gjerdet..Han er nysgjerrig på livet og interessert i alt, og har noe å fortelle om det meste. Fantastisk, synes jeg. Og interessant (O:

1 kommentar:

Hage foto og natur sa...

Gratulere med bloggen!!!

Ja du er heldig som får ha så mye og god kontakt med ditt Barnebarn Colin. Så setter du så stor pris på det også; noe vi rundt er vitne til.
Gleder meg til å følge med deg og dine kjære.
Ser at du kommer med blomster også. Det gleder meg mye også.
Ha en fin Høstferieuke:D)
klem fra meg.