mandag 7. september 2009

Tusen plommer....

*Hvis du eier tusen plommer
kan du leve hele året.
Har du hull i dine lommer
kan du klø deg selv på låret.

Jeg har hverken tusen plommer
eller hull i mine lommer.
Jeg har bare godt humør
og kan klø meg hvis det klør*

I hagen bugner det av plommer og epler om dagen.
I går var det sol og flott temperatur ute, så da plukket jeg inn
16 poser med (100%økologiske) (O:plommer. Hver pose inneholdt ca 3 kg plommer, så da er det bare å svinge *kalkissen*. Et par venner og alle kollegene på jobben fikk hver sin pose i dag. Plommene er kjempegode og søte..Og enda er det mye igjen..Tror ikke magen min har godt av så mange fler nå...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei mai liss! nå var det lenge siden du har vært på siden din,jeg har ventet på deg,det er så koselig og titte innom siden din,det er altid så mye fint og artige tekster.det er nok mye plommer i år,vi har et tre som er gammelt som alle haugene,men plommer er det.
klem fra toten

Hage foto og natur sa...

Hei!
Å plommer er så godt!
Vi har allerede spist opp alle de blå Opal, nå er endelig de gul/røde Viktoriaplommene modne:)
Tenker de ble glade de du delte med.
klem fra Jorunn

Anonym sa...

Takk for koselig besøk i dag! Og tusen takk for gavene til Isak :o))

Bloggen er oppdatert :o)
http://www.blogtown.se/blog.php?id=chiodin

Klem Kaja & co