søndag 3. oktober 2010

Mormor og ynsgte barnebarn koser seg....

*Tegner til deg, mormor! Tadddaaa*


Vakringen undrer seg over hvilke stunt som kommer nå? (O:
Yihaa. Gladgutten gapskrattet da jeg tok en haug med løv og kastet opp i lufta (O: Vi to hadde det kjempemoro (O:
En god latter forlenger livet! Dette er gladgutten til mormora si (O:
Barnebarngutten har god motorikk, og lærte seg å gå for ei god stund siden. Han er så stolt...Jeg og!!!

Denne gutten og jeg har det alltid moro sammen. Når jeg kommer på besøk, og setter meg på gulvet, smiler han og kommer og setter seg på fanget. Han har alltid med seg noe. Ei bok eller en bil, eller noe annet spennende han skal vise meg og som vi må se nærmere på.



4 kommentarer:

Silje sa...

ÅÅ isak er den beste!
Var og hilste på ham på fredag, og jammen har han blitt stor siden sist! Løper rundt og viser frem leker, tegner og ordner opp.
Veldig opptatt av mobilen min med musikk.
Herlige ungen! <3

Anonym sa...

For en nyydelig fyr Isak er, skjønner godt du koser deg med han Mai Liss:)

Klem fra
Øvre Hønengaten

Hage foto og natur sa...

HEI!
Så yndige bilder!
Alltid blid og glad er lille Isak!
Tenk at han stabber rundt og utforsker verden fra enda flere sider.
Jeg legger av og til inn bilder på min fotoblogg!
Du vet jeg er så glad i høsten med de varme farver.
klem fra Storesøster!

Anonym sa...

Fine bilder!!! :O)
veldig fint der hvor det er nærbilde av ansiktet hans, herlig utsnitt.. :o)))

Isak er opptatt av det meste, og han er ganske så obersvant, artig å følge med hver dag på alle nye sprell, lærdommer og inntrykk.. :D

/Kaja