lørdag 30. april 2011

Liten diva sminker seg til...

 ..generalprøven på dansingen. Det er *House' og *Hip Hop* som står på programmet for hennes del...

 Synes hun er selvstendig og god med sminkingen..(O:

 
 Men. Så har hun jo noen timers øving foran speilet da...Tuddeluuuuuu

 Ohh yeah..Hva synes du?, spurte hun...


Nydelig!!  Blid og flott jente..(O:

I går feiret vi bryllupet, selvsagt. Vi var 12 prinsesser som feiret, med fine kjoler, kroner, flott mat, på flott pyntet bord.
Vi hadde det kjempemoro. Mye latter, mye prat og litt bryllup. Men pynten, humoren og feiringen, var det ingenting i veien med (O:
Tok jo selvsagt mange bilder..legger ved bildet av bordet.


5 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Så herlige bilder av en Diva!
Jeg var også i bryllup i går, mye vakkert å se der!
Tusen takk for koselig kommentar!
God helg til deg!
Klem fra bestemor!

Turid sa...

For en skjønn jente;)

Høres gøy ut med kongelig bryllupsfeiring;) Tenker dere koste dere!
Jeg og klubbvenninnen min koste oss med vielsen med kleenexen mellom oss:)

Ha en fin 1.mai!
klem fra Turid;)

Brit Strikkenerd sa...

For en trivelig blogg med mange gode sitater om familieglede:) Boken gjett hvor glade jeg er i deg må¨passe yppelig til dere. Så hvis lykken står deg bi så kan det jo være akkurat DEG som stikker av med min lille gi bort for familieglede:) Ha en flott 1.mai:)

Silje sa...

rebekka er alltid flott! :) og full av liv! :D tipper det blir moro ås e henne danse idag. skulle gjerne vært med og sett!

og jammen så det flott ut med bryllupsfest og! :) moro å gjøre litt ut av det ;)

nå er pausa over her, tilbake til tusen planer......... :)

Hage foto og natur sa...

Hei!
Du store min så lekker Diva!
Håret og sminken er helt perfekt, til generalprøven!
Fredagen var også her satt av til å få med det meste av byllupsfeiringen.
Der lommetørkle var på plass!
klem fra Jorunn!:)