onsdag 13. mai 2009

Barnebarn 3,5 år:

*Jeg har fått nye joggeskoer!* *Jeg klarer å ta på dom sjøl da!* (O:

*Åsså har jeg fått nye sandaler! De blinker når jeg hopper! Se nå!*

*Jeg klarer å ta dom på sjøl å da!* (O: En blå liten stortånegl har min lille kjæreste fått. Da jeg pekte på den blå neglen og spurte hva som hadde skjedd, smilte han og svarte: *Det går bra!*



Barnebarnsgutten har sovet i mormorhuset i natt. Det er alltid så koselig når tirsdagen kommer, og han kommer glad og fornøyd for å overnatte. Han har sine rutiner. Først middag, så kler han av seg og vil bade. Så tannpuss, og så leser morfar fra Kardemommebyboka. Mens han bader, snakker vi sammen, og det er ikke en ting denne karen ikke er opptatt av. I går undersøkte vi sluket på badet og så rørene hvor vannet forsvant, og ble til kloakk som ikke luktet godt. Da sjonkel K kom inn på badet, fortalte veslegutten han om prosessen fra vi tømmer vann , hvor det forsvinner og hvor det kommer. Du er en spennende gutt å være sammen med, gutt. Og så har du så mange koser å gi bort..(O:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han er nå en goding da :o)))

(med "bananføtter" hihihi)

Kaja

Anonym sa...

Har savnet kommentarene dine om Colin, koselig å lese om hva dere opplever sammen:)
Klem fra Øvre Hønengaten

Hage foto og natur sa...

Så herlig innlegg om godgutten med nye sko!
Tenk 3,5år allerede,
Som den familiekjære du er ;syntes jeg fornemmer gjensynsgleden din, etter å ha vært borte så lenge.
Ha en fin dag!
klem fra Jorunn

Anonym sa...

så koselige bilder av min lille, flotte gutt. ;-)
det er sant som det står skrevet; det er ikke en ting han ikke er interessert i. :)

flotte bilder fra turen deres også! ser ut som rebekka storkoste seg ihvertfall! :D

godt å ha dere hjemme igjen.
vi gleder oss til å være sammen med dere + kaja&erik i morgen!

-silje-