onsdag 14. oktober 2009

Frøkenens outfit....

Bik Bok fikk en ny kunde i dag (O: Hun fikk seg skinn-tights og topp fra denne butikken. Lykke kan definitivt kjøpes for penger (O:

I'm a barbie-girl......jenta vår og noen av hennes venninner kom videre i talentiaden på skolen i dag. De har øvd på dansen i flere uker, og var kjempespente. Stor var lykken og gleden da hun kom hjem og fortalte......Mye spennende for en 10-åring.


Et lite barnabarns -gullkorn til Cathrine (O: : I dag da jeg skulle kjøre han til barnehagen, var det kaldt og jeg tenkte ta på ei kåpe. Jeg fant ei, og spurte han: *Hva synes du om denne kåpen?* Han så på meg og svarte: *Den er fin*!: Jeg var ikke fortrolig med en lang kåpe, så jeg prøvde en kortere, og spurte den lille herren: *Hva synes du om denne da?* Han tenkte nok at dette ville ta en evighet hvis han ikke svarte smart, så det kom rimelig kjapt: *PERFEKT*! (O: (Jeg valgte den siste) (O:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oooooo, rype på 10 år.. Kjempe stilig! :o))

Og Colin, han er bare noe for seg selv.. aldeles Perfekt! :o)

Kaja

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Flott Rebekka var da, og moro at hun synger og danser! Colin's kommentar var igjen en av de du bør skrive inn i "boka di"!

Jeg skriver til deg nå, snuppelupp, så brev går vel herfra senest i morgen!

Ha en fin dag med store og små!

Klem Cathrine

Hage foto og natur sa...

Gratulerer Rebekka !
Da jeg så deg danse i Kajas bryllup, ble jeg stum av beundring.
Artige utsagn fra Colin, MaiLiss.
Ha en fin kveld!:)
Klem fra Jorunn

Anonym sa...

Dette er veldig stilige bilder!!!
Og den Collin, den Colin....har stadig noen perler på lur (o;

Johnny

Silje sa...

Rebekka er skikkelig stilig! Så moro at de kom videre i konkurransen da! Bra, bekka! Jeg heier på dere!

Colins gullkorn er herlig ;-)

Anonym sa...

Hei! Det var et flott dansantrekk.Riktig kledelig.
Colin er en perfekt gutt på snart 4,han ba meg i bursdagen sin.
Klem fra Toten.