søndag 16. mai 2010

17. Mai er vi så glad i...

Om det er pappa eller storebror Stein, som er fotograf, vites ikke...Iallefall er det 17. mai..Antar året er 1965...Tror *politihjelmer* var på mote dette året..Jeg har iallefall en på, ser det for meg ut som.. (O: Jeg husker mest Krone-isen, og besøk hos farmor og farfar på Storløkka. Synes vi er ganske søte, pyntet og med det norske flagget godt i hånda (O: Jakkene som Jorunn og jeg har, het *seilerjakke*, og var moteriktige (O:

Tror også dette er et 17.mai bilde???? Antar året er 1961, og at jeg er 1,5 år gammel..Pappa ser stolt ut, mens jeg er skeptisk allerede fra starten...(O:
Bildet er tatt på Hovsbakken hos tante Agnes og tante Erna.

2 kommentarer:

Hage foto og natur sa...

Så rørede!:)
Ha en koselog 17. Mai med dine!
Nå skal jeg snart reise ned for å se Alex i barnetoget, etterpå skal vi på Blommenholm skole.
klem fra storesøster!

Anonym sa...

Så flotte bilder bilder Mai Liss, og når jeg ser i albumet er klærne tydeligvis på mote tidlig på 60-tallet ja.
Fortsatt god 17. mai:)
Klem fra Øvre Hønengaten