fredag 16. januar 2009

Min venninne Eva er 50....




Eva fortalte meg for mange år siden at hennes store drøm, var å danse *Svanesjøen!* Jeg spurte om hun ikke egentlig mente *Svinesjøen*? (O:

Dette kom hennes kolleger for øret, så i anledning 50 års dagen, hadde de utstyr henne med sort topp, sort tyll-skjørt, sort tights og en sort Mette -Marit kreasjon til å ha på toppen, og sagt at nå skulle hun danse *Svinesjøen*..Og det for rektor, elever og kolleger på skolen.. Eva danset med stil og eleganse, så klart. Hun og jeg lo godt da hun viste hvordan hun hadde danset for alle, flere ganger denne dagen. En drøm gikk i oppfyllelse.. Eva, du er bare best, veldig morsom, veldig ærlig og kjempesnill..Vi har delt mye, hatt mye moro, og det skal vi fortsatt ha...(O:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg hadde kanskje forventet p bli invitert på premieren!
Men man kanskje får anledning senere ;o)
Heia Eva :o))

Kaja

Anonym sa...

Beklager at jeg er så treg Mai Liss, men takk for innlegget fra min store dag. Du er super:)

Og Kaja, fortvil ikke, det var kun førpremieren det der. Spørs om ikke sjølveste premieren blir om et år, på din mors 50 årsdag.

Hilsen Eva