lørdag 17. januar 2009

Risenga badeland...

Tok med barnebarnet, H (jenta vår venninne) og snuppa til Risenga badeland i Asker i dag. Der er et eldorado for alle, med svømmebasseng, hoppebasseng, barnebasseng, terapibasseng, is-kulp, boblebad, bølgebasseng og alt som hører med av badstuer, dusjer og kafeer...
Jenta mi er en bade-engel og elsker dette stedet. Hun var så glad i dag da vi skulle avsted. Men nedturen kom da vi ankom badelandet. Da ble sukkerungen min syk. Fikk feber og ble kvalm. Så turen ble på skarve 3 timer, men koselig som vi fikk til, med ei feberhet og kritthvit jente, som ikke orket alt hun tenkte....
- En liten rar opplevelse hadde jeg...Jeg er glad i å ta bilder av barna i ulike situasjoner, også på Risenga. Jeg tok noen bilder av de to venninnen jeg hadde med, da en vakt kom bort og fortalte at det egentlig ikke var lov å ta bilder der inne!!...Jeg så nok veldig spørrende på han, fordi han fortsatte med å si at : *Ja, egentlig er det ikke lov, men....Hvis du bare tar bilder av egne barn, skal du få lov!* Jeg forsikret han om at jeg bare skulle ta bilder av egne barn, men hadde nok fortsatt et undrende uttrykk,,,for hver gang vi passerte hverandre senere, smilte han og nikket til meg...--For første gang i mitt liv følte jeg meg som en *skummel mann med seigmenn!!*

Her er frk Fryktløs...som hopper fra 3 meter'n, med feber....Den jenta er bare helt utrolig....Heia tøffingen vår...Du er best!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg bare visste det!!!
Det er DU som er den stygge mannen med seigmen!!!

hahahahha... utrolig festlig.. fikk meg en god latter her, grandma... hihihi

Fortsatt god kveld, ta seigmenna dine sjæl hahahha

Kaja