onsdag 4. februar 2009

Prøvekluter...

Endelig fikk jeg, etter tusen overveielser og mange ukers sondering, bestemt meg for kamera. Det ble dette. Jeg er i startfasen, siden jeg først kjøpte kameraet på mandag.
 Husets fotomodell er prøveklut, og gjør så godt hun kan. Stiller seg opp og smiler.....Jeg må finne ut hvordan kameraet funker...
Joda, dette ser veldig bra ut..Motivet er det iallefall ingenting å si på..(O:

  *Er det lenge før du er ferdig med fotograferinga, eller?*
Gjeeesp...Booooring......Nå begynner det for alvor å bli kjedelig!!!!!
*Det er ikke tanna mi, mormor.Det er ei perle!*

Bildene ble faktisk så tydelige at først nå ser jeg at han har ansiktet full av mat...(O:

1 kommentar:

Hage foto og natur sa...

Gratulere med nytt kamera!!!
Flotte tydelige portrettbilder av Rebekka og Colin!
***
Det ligger visst til familien - det å overveie nøye før vi slår til og handler, jeg tittet og kjente på mange kameraer innen jeg kjøpte mitt.
Klem fra Jorunn.