onsdag 11. februar 2009

Storesøstrene sisters..

Vi har hatt en fin dag sammen i dag. Kaja kom på formiddagen, så vi har kost oss med mat og prat i hele dag. En tur til byen, da Rebekka kom hjem fra skolen, og en tur til mor og far, har vi også hygget oss med. Til middagen kom også en herlig liten familie fra Hvalsmoen, så det ble en trivelig stund rundt middagsbordet.

Og noen morsomme bilder fikk jeg knipset av to lattermilde jenter, som antagelig synes at moren er en overivrig paparazzi...

De er jo så søte og blide, og pratsomme,disse to store jentene mine (O:

Humor har de begge så det holder (O:

Silje: *Nå er det vel nok..!!* Kaja: *Ja, nå begynner jeg å forstå Rebekka!!*



Tusen takk for kjempekoselig fri-onsdag....(O: Dere er herlige å være sammen med....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for en kjempe koselig dag, som alltid!
Gleder meg til å kunne invitere dere hjem til middag og nyoppusset stue ;o) Om noen uker blir det da ;))

Vi sees snart igjen :O)

Kaja

Anonym sa...

Koselige bilder av meg og store"søssra" mi! :D Alltid koselig å møte familien min! :)
Takk for kjempegod middag mamma!
Og veldig fint vinterbilde av deg, fine mamma'n min!

Alltid trivelig å titte innom bloggen her!

Klem / Silje. <3

Hage foto og natur sa...

De er så søte og koselige jentene dine MaiLiss, jeg er så stolt av å være tante:D)
Ser ut til at dere har hatt en skikkelig jentedag;O)
GOD HELG!

Anonym sa...

hei! det er noen flotte jenter du har(og gutter )ønsker dere ei god helg!hils til alle,klem fra toten