søndag 25. juli 2010

Lille vackre Anne.....

 Anne, min gode kollega fyller 40 år, og det ble en kjempekoselig jentebursdagsfest...(O:
Anne, som er like snill og omsorgsfull som hun er vakker, disket opp med spekemat, øl og aquevit....

Lise min, fyller opp vinglasset mitt, mens vi ler og har det moro som alltid, når vi er sammen (O:
Er sparsom med bilder fra festen, da jeg ikke har anelse om de andre 17 *småpikene* vil i bloggen min...Men en munter kveld ble det, mye sang og enda mer latter. Det er mange sprudlekopper på jobben, og mange kreative og artige stunt ble det (O:

*Det er for Anne lys vi tenner, for Anne hun er jubilant. Og noen freske, spreke jenter-er samlet her fra hver sin kant. La dette lys symbolisere-hva du betyr for alle her. Ja vi vil alle gratulere, en super jubilant du er.*

En av de seriøse sangene syntes jeg var så fin, at den fikk spalteplass.

Elisabeth og Lise er to som rekker alt mulig! De lager taler, sanger, koker og steker, alt mens de maler, legger brostein, flislegger bad og ommøblerer i andres hus (O:To supre småpiker som det er veldig artig å være sammen med (O: (O:

Tusen takk for kanon artig kveld!
Et bittelite ps MÅ jeg bare ha med (O:
Da jeg skulle gå, så min nydelige sønn på meg og sa: Er det ikke
bursdagsbarnet som skal være den peneste da??
♥ ♥ I love you. Kristoffer!!!♥ ♥

2 kommentarer:

Hage foto og natur sa...

Gratulerer til den flotte dame!
Du er så lekker i din sommerkjole!
klem fra Jorunn!:)

Anonym sa...

Bursdagsbarnet skal få være litt ekstra vakker på sin dag, men fikk jo sterk konkurranse kan man si :o))))

Kan tenke meg dere hadde det moro på fest, som seg hør og bør :o))

Klem Kaja & co