lørdag 28. mars 2009

En ganske alminnelig, men koselig lørdag.

Dagen startet med bollebaking. Rebekkas sangkor trenger penger, og vi trår til med boller/kaker og kaffe for salg i konsertpausene. I dag skulle ikke barnekoret synge, så det blir ingen bilder av nydelige små sangfugler...(O:

Den lille familien på Hvalsmoen inviterte til koselig lørdagslunsj. Der var også Connie, Colin sin Besta, fra Stryn. Alltid koselig å møte henne også. (O:

En veldig koselig kveld med gode venninner. Eva, Kari, Wenche og Solveig K. (O:
I kveld serverte jeg focaccia selvsagt, og pai med salat ved siden av. Jeg skal legge inn oppskrift etter hvert. Pai er alltid bankers, smaker veldig godt, faktisk. (O:

6 kommentarer:

Hage foto og natur sa...

Hei!
Jeg fikk vann i munn av hvetebollene med melis på!
Du er en mester med gjærbakst; tenker på alle de gode kanelboller kringle boller m.m. vi har blitt servert hos deg:D)
Så koselig for Colin med besøk av Farmor.
***

Ha en koselig helg:)
klem fra Jorunn

Anonym sa...

Hei mormor.
Du har lagd fine boller.
Hos morfar i sta ville jeg ha 'boller med mel og sånn gul på'. jeg fikk med meg tre boller hjem, en til meg, en til pappa og en til barnehagen. men jeg spiste opp alle selv, mens jeg så på film... så gode var de. ;)
Klem fra Colin-gutten.

Anonym sa...

Hei, nå skal jeg begynne å blogge litt igjen. Lagt inn i dag.
http://silje-alm.blogspot.com/

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja disse bollene fikk du nok avsetning på! Litt i min stil med kanelboller her i huset også, men akkurat nå er beholdning heller laber (skyld på Grete Roede!!!). Vi får se hva det blir til til Påske!

Jeg leste forresten om Colins besøk med et herlig, innlagt stup i Nugatti-boksen, og det er jo kjekt med en liten gutt som får såpass energi at han tar støvsuginga!

Da ønsker jeg store og små en fin uke!

Klem Cahtrine :-)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Oj, dette så også veeeeldig godt ut (kanskje vi ikke får mat her ute, lurer du vel på nå!)! Men jeg lurer på om ikke vi her samme servise jeg? Det ser ihvertall veldig likt ut. Hvilket er det?

Ha du forresten sett hva som står på spisestuebordet vårt? Se bloggen min http://cathskreativehjorne.blogspot.com/2009/03/spisestue-i-moderne-gustavianske-stil.html

Klem Cath'n

Anonym sa...

Mum... Vil dere også være med på et lite hundetreff med tur og grillings til lørdag? Vi møtes kl 11. Silje, Tore og Colin skal ihvertfall med. Pølser og pinnebrød og noe gærne bikkjefolk hehhehe...

Gizmo går fortsatt her og venter på dere. Du kan jo smugtitte på ham på forsiden av hjemmesiden våres ;o) www.chiodin.com

Klem K