søndag 1. mars 2009

Koselig selskap, igjen (O:

Kalkun stod på menyen da nesten alle barna med sine, kom hjem på lørdagskvelden. Det ble som vanlig et hyggelig måltid, med mange meningsutvekslinger og gløtt fra livet.

Kaffe og kaker etter middagen, smaker alles ganer. Men før det, gikk hele gjengen en lang tur med hundene. Rebekka i spissen, for hun er hundejente nr 2, Etter Kaja (O:
Kaja og Erik hadde med alle hundene sine. Fire nusselige valper etter Chili og Jamie (O:
Valpene (og de voksne hundene) fikk veldig mye kos og omsorg fra liten og stor.....

*Væææææærsåå snill???????? Bare en liten valp?????? jeg skal lufte den hver dag..Jeg skal...jeg lover at jeg skal...Lover..Bare gi meg en liten hundevalp*!!!!!!

Tusen takk for hyggelig selskap, dere alle. Jeg trenger dere så mye nå, og dere stiller opp. Takk for at jeg har dere (O:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for en uhyret trivelig dag i går, med masser av god mat (Erik ville ha oppskriften på sausen ;o)) og kaker, og som alltid trivelig selskap! Vi koste oss masse, og det var vel ikke uten grunn at vi aldri kom oss hjem hehehe..
Valpene hadde så godt av besøket, det var mange slitne firbeinte når vi reiste hjemover etter en haug med nye inntrykk :o)
Koselige bilder fra dagen i bloggen din, mum.

Vi kommer igjen vi :o)))

Kaja & Erik

Hage foto og natur sa...

Hei!
En riktig koselig helg i månedskifte , med god middag sammen med familien.
Skjønner at Rebekka gjerne vil ha en av valpene, de er så nyyyyyydelige, lette og feminine.
I dag ble det tur uten hunder for os, etter sportsbegivenheter på tv.
Ha en fin uke:D)
Klem fra Meg.

Anonym sa...

Takk for en hyggelig bursdagsfeiring, med koselig selskap, god mat og nydelige kaker og boller! Vi koste oss kjempemasse, som vi alltid gjør når vi er invitert til dere!

Takk for noen koselige timer på isen i dag, Rebekka! Det er veldig trivelig å ha deg med på tur!

Vis es snart!

Klem fra Silje & co