fredag 19. desember 2008

Nissefest i barnehagen..

Vi to, padruzka, utnevnte oss selv til nissekoner over alle nissekoner (O: Inessa og jeg..!! Vi fotograferte oss selv også (O: Alt gjør vi selv..Med og uten hell,,(O: Men alltid med gode intensjoner (O:
Nissegrøt er enkeltes favoritt...Ikke min..Men måltidene er alltid koselige..(O:

Her er Grua-gjengen samlet. Et herlig knippe nisser..
Små gullkorn fra dagen: Da nissen hadde besøkt oss og gitt alle barna godtepose, spurte Stian 5 år, nissen i ramme alvor: *Neste gang du kommer, kan du kjøpe leker da!?* Da nissen gikk, sukket Hedvik 2 år, lettet: *Nå har nissen slutta!*
Den samme Hedvik hadde ikke sett Julian på noen dager fordi han hadde hatt fri. I dag da han kom, gikk Hedvik mot han, strakte armene ut og sa * Julian! Du fant meg!* Mats 4 år setter seg ved siden av meg i virvaret av nissebarn, grøt-tallerkner og saftkopper og forteller: *Mai Liss, jeg er forelsket!* Jeg smiler og svarer med et spørsmål: *Å, er du! Hvem er du forelsket i?* Mats, ser på meg, ler og svarer:*I deg!*Iselin snart 4 år, fortalte at hun skulle til Trondheim i julen. *Og etterpå, skal jeg til drømmeland*!! (O: (O: (O:


1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, gullkorn fra barnemunn :o))

Kaja