mandag 29. desember 2008

Tusen takk for alle julegaver...


Har tatt bilder av noen av julegavene jeg fikk i år. Ei nydelig juletrekule i tre, som det går an å åpne, fra Rebekka. Hun har malt og brukt decopage teknikk på kula. Rebekka hadde laget flotte gaver til oss alle . Hun er virkelig arbeidssom, flittig og
nevenyttig, jenta vår. Jeg så at noen øyne ble store og våte over de omtenksomme gavene hun hadde laget. Nydelig, Bekka. Du er en liten helt. (O: I barnehagen hadde Colin dekorert ei fin ramme rundt et bilde av seg selv. Jeg ser de små fingeren i arbeid med å lime hatter, blomster og dusker rundt rammen. Herlig. (O:
Abba, er ei gruppe jeg liker godt låtene til. Har vel fått med meg alle, tror jeg, og satte stor pris på denne cd samlingen, selv om jeg har alt på vinyl fra før. (O:
Kristoffer har fått med seg at jeg likte denne filmen veldig godt, og at jeg også ønsket å eie den. Har sett den for 2 gang allerede (O: Herlig film. Bare herlig, helt enkelt.
Denne vakre tre- figuren heter *A heart of gold* Han holder et gullhjerte inntil brystet.

Denne coole treningsveska har jeg allerede testet til treningen. Parkerte min slitne Elixia- sekk og erstattet med gullveska. Jeg liker denne mye bedre. (O:

Denne veska er laget spesielt til meg (O: Bilder av mine to sukkerklumper på den ene sida. Veska kan vrenges og brukes på begge sider. Et veldig romantisk bilde på innsida (O: Veldig kreativt sydd av min søster.

Inex armbåndsur, pakket jeg også opp (O:

En singlet og en snerten topp fra Indiska, ble jeg også veldig glad for.
Fikk også ei veldig god kransekake. Tusen takk, Karin (O:
En filofax, semsket med gullkant (O:
Penger øremerket speilreflekskamera (O: Yiiiippppyyyyy
Tallerkener fra Firkløverens nisseservise. Nå er det komplett (O:
Fikk også mange koselig venninnegaver. Søte engler som jeg har hengt i lampa over spisebordet. Der har de god oversikt.Koselige lys. En liten nisse. En kopp. Lotion og såper fra Oriflame. Lotion fra Bioterm. Ullsokker. Lysmansjetter med dill og dall. (O:
Fikk twistposer, lysestaker med sølvhjerter på fra barna på avdelingen. Ja, noen av barna hadde tilogmed vært på polet og kjøpt vin. (O: Ikke verst (O:

Føler på meg at det er en eller anne gave jeg ikke har skrevet opp. Men....Ikke gitt å huske alt i ei vending..Tusen takk for kjempefine gaver...Det er nå engang veldig koselig å pakke opp julegaver da, selv om jula er for barna..Liksom (O:


Ønsker alle jeg kjenner, ei koselig romjul....

Ingen kommentarer: