fredag 30. januar 2009

Kjempeinteressant....


Jeg har fått tilsendt mitt årshoroskop fra Mr Hai Lee Yang, så nå er jeg sysselsatt ei god stund (O:
''Etterspurt astrolog og ekspert på fremtidsutsikter
Helt ifra jeg var liten har jeg hatt stor interesse for kinesisk spådomskunst, og dette ligger i genene i flere generasjoner bakover. Det første jeg begynte med, var å lese menneskers ansikt og kroppsspråk. Dette ble jeg dyktig på, og leser ansikter som en åpen bok. I tillegg er jeg dyktig på kinesisk astrologi, I-Ching, Feng Shui, håndlesing og håndskrift.Etterhvert har jeg jobbet nesten over alt på denne jord, og jeg har lært meg å spå på 7 forskjellige språk. Så med 14 års erfaring som profesjonell astrolog og personlig rådgiver, har jeg opparbeidet meg en stor kundekrets verden over.Jeg er utdannet markedsøkonom, skipsingeniør og har doktorgrad i filosofi. Men hovedbeskjeftigelsen har jeg nå viet til astrologi og spådomskunst, og det har også blitt en del bokutgivelser med årene.Har mange treffsikre spådommer å vise til, og blir ofte kontaktet av en rekke tidsskrifter og aviser''.

1 kommentar:

Hage foto og natur sa...

Spennende!!!!!
Jeg har en bok som Henning Hai lee Yang har skrevet. Han som min mann fØdt i 1949 i Oksens år.
Jeg leser ofte Horoscop hos Penny Thornton på hennes hjemmeside. ***
Ha en rolig Helg:O)
klem.