fredag 16. januar 2009

Richmond...

Jeg har trent på Elixia ei god stund, og trives godt. Ekstra moro er det når det kommer gjesteinstruktører som Richmond. Han har vært på Elixia tre ganger på de årene jeg har vært medlem, og timene med han er bare helt utrolige. Det er energi og svette fra minutt en, og ikke minst kjempemoro. Richmond har det jo i kroppen, og overfører treningsiver og glede så det koker i hele salen. Denne gangen danset vi på step. Dvs å danse rundt og over ei stepkasse. Vanskelighetsgraden er ganske stor da det er mange trinn-kombinasjoner og vendinger, på og rundt kassa.
Det er så fantastisk moro, og ei utfordring å få med seg armer og bein...
Jeg nyter disse timene, det gir meg så mye. Å trene er likom bare mitt det da. Der kan jeg bruke kropp og hente energi. Jeg kaller stedet *Mitt Elixia*


Da jeg spurte om å få ta et bilde til bloggen min, ser dere vel selv svaret jeg fikk (O:

Ingen kommentarer: