søndag 18. januar 2009

Syk pike...

Prinsessen er syk. Hun ligger rett ut med feber og vondt i halsen. Og så glad er hun for Blåfjell-votter og tøfler fra K, at hun har de på det meste av tiden...
Da jenat vår var liten, likte hun så godt å ligge på *ullen* som hun kalte ullskinnet.
I dag har hun også ligget på *ullen* når hun fryser, og på bare laken når hun svetter..Stakkars liten snuppelure min...


Tusen takk kusina mi, for at du strikket så fine votter og tøfler til mine to sukkertopper (O: Og tusen takk for at du alltid er så god og snill med mor og oss andre...(O: Stooooor rose til deg, Karin....Vi er veldig glad i deg (O:

1 kommentar:

Anonym sa...

hei! jeg er veldig glad i dere også.eva har vært en mor for meg ,og da blir barna hennes litt mine også.
håper rebekka er på bedringens vei.
her bare snør det,arne kjører snøfreser nesten hele tiden.snakkes på tirsdag,stor rose til deg også,klem fra toten