søndag 19. april 2009

Enda en helg er over...

Rebekka og Silje har overnattet hos Martine (midten)..Et herlig trekløver i 4 klasse. Rebekka ringte hjem rett før midnatt og savnet oss (O: Vi snakket litt, og hun sovnet visst. De hadde hatt det kjempekoselig, fortalte de da jeg kom for å hente i dag. Et koselig barndomsminne.....

Åsmund ble til en tiger....*Pell deg vekk, Jamie*!!

Colin: *Mormor jeg skal plukke blomster til deg!* *Værsågod*!!
Det var så koselig da Colin la fra seg sparkesykkelen og sa at han skulle plukke blomster til meg. Han ble skremt av et *flyvevesen*, som hans mor kalte alt smått med vinger, da hun var liten.
Han ble beroliget med at det bare var ei flue, og den er ikke farlig. Han var litt skeptisk, men han plukket blomst, som han hadde lovt meg og seg selv. Men det ble med en (O:


1 kommentar:

Hage foto og natur sa...

Hei!
Så spennende å overnatte hos venner,tenk å ligge og prate sammen helt til man sovner.
***
Så heldig Mormor er som får så fine blomster å sette på bordet.
Åsmund koser seg over våren ser jeg;)
Ha en fin uke !
Klem fra Jorunn:))))