fredag 12. juni 2009

Allsang på Klekken Hotel....

Kathrine Moholt sang......


Rebekka sang (selvsagt(O: )


Inessa og jeg sang....

Vi storkoste oss på Klekken Hotel. Min bedre halvdel var fotograf og syntes nok vi var trivelige,

med kaffen og latteren vår. Inessa og jeg har det alltid morsomt sammen. På de siste studieturene våre, har vi to gått tidligst hjem, lagt oss i dobbelsenga, snakket og skrattet, mens vi har sendt meldinger, og tatt bilder av oss selv og alt som er i rommet (O:


To roser....Kathrine Moholt har ikke verdens beste stemme, men for en utstråling og charme...Hun smilte og sang, og fikk oss alle trygge og i stemning. Hennes ynde og femininitet kan en bare ønske seg halvparten av (O:









4 kommentarer:

Hage foto og natur sa...

Åååå..
Allsang er topp!
Det blir alltid vellykket med gladjenta Katrine er vert.. Snart begynner "Allsang på Grensen" igjen.
Det må ha vært en fin opplevelse for Rebekke å få synge med. Er det korjentene fra Mgp som står bak?
klem fra Jorunn

Anonym sa...

Hei! takk for i går,ble ikke mye tid til og snakke,men får ta det igjen siden. så fint bilde av to flotte sangjenter.
det bild av colin som jeg hadde lyst til og ha er mormor`s storchsrmør.så kan du skaffe meg det på en måte var det fint.
klem fra toten.

Anonym sa...

det skullr være storsharmør

Anonym sa...

Så flotte bilder fra allsangen. skulle ønske jeg hadde vært med! ser ut som dere koste dere ihvertfall! :)

takk for god lapskaus i dag! nydelig som alltid. colin og jeg stikker innom på gele imorgen en gang ;)

-silje-